sverige vs australien

kalls som fan vs varm o skönt!!

happ nu har du varit borta lite mer än 11 veckor. de e 14 veckor kvar tills du kommer hem?!?
hoppas tiden går lika fort!

här hemma e de kaos. i sthlm  fucknar inte tunnelbana bussar e sena och allt e kaos.
min mamma e sjukskriven så jag har bilen varje dag nu! haha men inte fan går de fort till jobbet. brukar ta tio min. i måndags tog de 45 min!


jag gillar faktiskt vädret har jag kommit på. man kan klä på sig massor va lite halv ful o mysa runt. men sommaren kommer å då kommer äckliga värmen! ja skulle aldrig palla australien!

jag tänkte uppdatera lite bara för skoj skull! du lär ju läsa??
och jag sitter här ensam på jobbet och saknar dej!
jag längtar efter den dagen ja får åka till arlanda för de  kommer jag göra!!!!!!!!


på min en månadsdag på körkortet var de kontroll och jag fick blåsa! haha skit spännande!

bla bla bla! va ska ja skriva?!?!?!


jag längtar efter dig. semester och eskilstuna för jag vet. eller hoppas att när jag har semester kommer jag befinna mig en del i etuna för att göra nya tokigheter med dig och DU kommer vara här hos mig! och göra änu mer tokigheter.
du måste träffa mickis och mig. hon å ja hittar på tokigheter hela tiden!


nåväl! du är bäst

 


Kommentarer
Postat av: ems

faaan du far ju mig att borja grata.. saknar dig sa mycket hjartat. och langtar efter dig varje daag! puss pa nasan

2010-02-27 @ 05:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0