ORD = ORD!

Oj oj oj, någon verkar ganska irriterad på mig. Det är ju inte så lätt hela tiden.  
Men och if you say so JAG = SÄMST! Men de bjuder jag på för tillfället.

 Ja nu är jag hemma igen efter en vecka i grekland. Kan direkt säga att det var precis de jag behövde. Sol, värme, några drinkar. Men vissa saker kunde jag helst ha varit utan. Fy fan för det allstå!!!!
 Vi körde en ospecificerad resa och gjorde dock att vi hamnade ute på landsbygden, skönt på ett sätt men ändå inte. De hände inte så fruktansvärt mycket under resan. Den var helt enkelt lugn och skön.

Äsch seriöst bella jag orkar inte skriva.
Här är lie bilder istället =)

 

 

   

 A







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0