Älskar inpuls saker

tjolahopp alla där ute.

Igår var jag på jobbet till 13.00. hann prata me emma 2 ggr på jobbet och en gång efter jobbet. sista gången fick ja veta att hon skulle festa. ååh ja saknar henne och eskilstuna tänkte jag!
vid 3 tiden klippte jag patrik och emma ringer.

emma- va ville du?
bella- ihih va ska du göra ikväll
emma- ja ska till ida.....
bella- jaha så skojj för dig hihih
emma- du vill komma hit va???
bella- ihihi jaa...
emma. kom då men nu måste ja jobba vidare
bella- JAG TAR TÅGET FEM RINGER DEJ PUSS


poff sa de och ja satt på tåget. tåget tog dock en och enhalv timme bara för dom ska bygga om spåret.
en sak innan ja klev på tåget var att ja satt och titta ut över fel spår´, ja jag höll på att missa tåget
springer till tåget och frågar en kontrollant.
jag pekar på tåget och säger- ere eskilstuna?
kontrollanet- NÄÄ de här är stockholm och peknar mot marken-
jag- JAHAAA???  men tåget går till eskilstuna?


TROR HON JA VA HELT BAKOM FLÖTET OCH TRODDE ATT STOCKHOLM VAR ESKILSTUNA? nää så dåligt lokalsinne har ja fan inte.


emma mötte mig på stan sen var det took snabb ombyte pluss middag.

tack för kvällen de va underbart






"hejdå, nästa gång jag kommer till eskilstuna vill ja inte möta på dig igen, du är alltid hemma när ja är här, ge fan i det"
haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0