Im done!!!

Igår fick jag frågan, är du lycklig? I ett hast, svarade jag nej!!

 Men nu när jag tänker efter så är jag faktiskt näst in till lycklig.  Det är bara att jag har intalat mig själv att jag är olycklig. Jag har gått och grävet ner mig i det. Grävt ner mig så mycket att jag har tappat bort de saker som jag egentligen är lycklig över.
Nu får det vara slut på det. Det finns så mycket bättre saker man kan glädjas åt.
Så från och med nu så är denna person jag blivit bort. Nu är gamla jag tillbaks.
Den som inte bryr sig så mycket om allt, kastar snabbt saker över axeln och går vidare.
Slut på att anpassa sig åt folk som inte ger något tillbaks för det. Slut på allt helt enkelt.
Ska skaffa mig skin på näsan igen.
Jag har mina drömmar som börjar röra på sig ordentligen.
Sjukt taggad.

 

 

( ursäkta för om mina meningsuppbyggnader är krångliga, men jag skriver i ett hast och orkar inte riktigt läsa igenom detta. Ta hänsyn till det. ) /E


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej! Kikkar in via blogg.se och säger hej :) Kul att höra att du tagit ett nytt och bra steg i livet :)

2009-10-09 @ 11:17:05
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0