Fake it until you make it ..

NU behöver jag alla pengar som kan fås. SÅ vad gör man?
Jo tar på sig sju dagar i sträck av jobb. Ska jag, Emma klara av att jobba sju dagar i rad?
Imorgon till söndag befinner jag mig på Statoil och gör stora mosmenyn.
Inte nog med det, jag ska även i det hela för flytta mig upp till Stockholm på måndag morgon, (notera tidigt klockan 6 ) för ytligare mer jobb.

Om jag kommer klara det är ett mysterium, jag valde att nämligen att sjukanmäla mig på mitt förra jobb när det kom till kritan.
Får se det ljusa i detta, jag kommer tillbaks till mitt underbara Stockholm och så får jag nog slå mig på kinden för nu ska jag fan i mig klara av det.   



ps, bella rings idag!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0