see you miss you love you take care.

19 dagar kvar till jag sätter mig på ett plan som ska ta mig till Australien. 19 hela dagar, det är ju ingenting. Paniken börja växa, resfebern kryper sig närmare.
Känns som jag inte har hunnit med något, eller? Jag har iaf införskaffat mig en stor och bra väska nu, så jag försöker packa men inser att jag måste tvätta ungefär allt. Skit också! Jag som hade hoppas på att få slippa det.
Boende i Sydney är bokad, eller bokat och bokat, två dagar utav sju. En medlem ville inte låsa fast sig för mycket, för om vi inte tycker om boende kan vi hitta annat. Jag ska inte säga för mycket om vad vi ska göra, de för ni läsa när jag väl är där nere.
Allt ska jag vara tyst om här till jag kommer ner, för vem vet ingenting kanske blir som tänk eller?

Dock problem. Jag funderar på att lämna denna blogg, skaffa en egen eller bara köra allt via resedagboken!? Hm. Resedagboken kommer jag ha det vet jag men känns jobbigt att skriva på två ställen vi får se.. adressen återkommer jag med.

 

Nej nu bakar jag bröd och de är klart snart.
Puss på näsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0