Only one way to say the three words.

Oj oj titta vad man hittar. Väldigt länge sen vi skrev något Bella varför?
Jag ska försöka fatta mig lite kort innan det blir löpning till bion.

Bella vill att jag ska hålla henne informerad om vad som händer och sker, ni andra kanske undrar vad det är som händer överhuvudtaget? Varför i helskota Bella tvingar mig att blogga mycket i ett halv år? Varför jag jobbar så mycket jag bara kan nu och aldrig är ute på krogen och ränner !?
Im going to the land down under :D Ja Australigen alltså. Om allt går som det ska åker jag 7 Dec och kommer hem 2 Juni. Men all dess väntan går mig på nerverna. Jag är ju känd för att inte ha så bra tålamod. Och de visar sig ännu mer nu. Jag väntar på mitt visum, det går segt, väldigt seg. Nej det går fan föööör segt.Igår fick jag tillbaks 7 frågor jag skulle besvara på om varför jag svarade så glatt till att jag har begått ett brott, jag har varit en brottslig ja. Inte så förvånande va?
nu väntar jag bara på ett ja eller nej. Ge mig ett skit svar så jag kan börja packa väskan.

Nej nu måste jag rusa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0