Aufuckingstralia



Ja väntan är över, fick mitt godkännande idag. Mitt visum gick alltså igenom. Jag får res och jobba i Australien i ett år om jag vill. Fan vad jag är lycklig just nu. Betalade även min biljett idag. Fan lite surt bara för min vän inte kunde bekräfta mitt efternamn var rätt stavat, så var jag tvungen att boka om den och betala ytligare 600 kr, så nu landade hela biljetten priset på 15000 tur och retur. Otroligt ”dyrt” men så jävla värt det, eftersom det är en upplevelse och erfarenhet för livet.

 

Men ändå börjar jag nog få lite resfeber. Det finns vissa dagar jag inte vill åka, stanna kvar här hemma med alla. Jag måste erkänna att de kommer bli tufft att lämna er i ett halvt år, utan att kunna hälsa på. Det kommer att bli extra tufft att lämna en peson, borde inte nämna det men det kommer att bli riktigt jobbigt, med tanke på all den historian vi delar. ♥

Men samtidigt tänker jag att jag måste göra det här. Jag har längtat så länge och nu är den chansen äntligen här. Kan inte fega ur nu. Hur ska jag då hantera resten av livet, om jag vägrar att ta denna chans. Så jag tar den jag åker. Skit i resfebern den kommer och går. Jag ska gå in mer detaljerat någon gång om vad vi ska göra och hur våran resplan ser ut. Måste bara samla mig lite först.

 

Hörs en dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0