vi har tråkigt på jobbet

hej. ja brukar ju inte vara på salongen på onsdag och då brukar de vara helt stängt. därför e de typ inte en enda kund idag och ingen ringer heller. känns inte alls roligt
sitter nu och smsar med emma klemma.

emma "jag har tråkigt"
bella "jag med, bara en idag"
emma "usch då stackare:P  du, hade ni tvätt stugan idag?"
bella "ja, men jonas tar hand om det när vi handlar"
Nu väntar ja på att hon ska svara någe. lovar att nåt vill bli tvättat. haha.........
emma "okej. tror du ja får slänga in några tröjor"

haha sa ju det...

jag har så tråkigt så ja funderar på att ta lite insulin å klämma i mig chokladbollen som e kvar av de mamma köpte som fick efter lunchen vi åt idag?! allt för att fördriva tiden på bästa sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0