upp och ner. ta er i brasan

jaja idag skkulle ja och jonas flygit luft ballong men icke sa dom. de blåser för mycket. varför blåser det varje gång viiii ska flyga för? idag kom ju emma som sagt till salongen å er som undrar hur de går för mig å mitt egna företag. de går men denna vecka har sugit riktigt hååårt. tur att man kan utnyttja emmma:D fördriva tiden mer... puuusss nu e jag hemma och väntar på mat. jag har en person som ja ska följa i dennes blogg. MOAHAHAHAHA mohahaha tänk om detta händer som ja fick av min första tanke! MOAHAHAHAHHAHAHAHA ååå de e så hemskt att de blir så sinnes sjukt kuuuul! HAHAHAHAHA JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR men de lär inte vara sant:( en liten till sak. du som fyller år snart. om du läser detta kan du juu säga tack iaf! grattis.. du vet vem du e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0