"tjuvlyssning"

idag på tunnelbanan fastnade ja för en yngre kille. hur ska ja försklara så alla förstår?
Jag satt på tunnelbanan. 4 yngre killar (14-16 år) kom in och satte sig vid mig. en man ja känner igen kommer in å ställer sig vid gången och man ser att han vill säga något alldeles strax. ja  vet att han kommer fråga om pengar. har ju sett han förr
då kommer en annan man ja känner igen. (bor i högdalen) puttar på mannen å sätter sig ner.

stående mannen " hej jag heter p...."
sittande mannen " kan inte du gå här ifrån ja ska ringa min fru"
mannen går där ifrån
en an killarna " vad skulle han säga??"
sittande mannen "han skulle be om pengar men när han får de super han ändå bara upp dom"
killen tittar lite på folk " men vafan varför säljer inte han sin jacka. den e ju svin dyyr"

precis vaad ja undrade. hur kan man ha råd me en sång jacka om man lever som hann gör? men de sköna va att killen sa de rätt ut.


nåväl. de va en rätt konstig situation men ädnå skoj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0