time doe's not exist

Ja du hur gick det egentligen?
Alingsås jävlarna vann, guif pojkarna grät.. Domarna skulle behövt varsin käft smäll. Globen var röd, men trapperna hjälpte nog till lite. Tjejen får Alingsås skrek av sina små små stämband
och jag grät av skratt när pappa skulle bjuda på öl.
 Vad ska man säga det blev väl ett lyckat besök i den stora rudan bollen. Aja matchen då, den gick ju ungefär som väntan. Men de spelade mycket bra.
Nu orkar jag inte analysera i det där tyvärr. Inget handbollsproffs heller så yttra min åsikt kan jag inte.

Sitter på jobbet och önskar att jag var arbetslös helt seriöst. Aaaarg! Ge mig lunch nu. Min chef var iaf snäll och gav mig ledigt på min födelsedag så nu jävlar blir det att planera här. Aja måndag bella vill vi sola oss bruna idag?

Puss på näsan / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0