smile like you mean it!

Seriöst. För det här är helt otroligt.

Det är klarblå himmel och omkring 25 grader ute. Och jag sitter inne!!!!

paniiik

Jag tror jag börjar gråta snart. Aldrig mått såhär dåligt över att sitta inne en sådan här fin dag.

Jag vill bara ligga och mysa i solen, känna hur den steker hårt mot huden haha!

Jo men ni förstår. Sitta inne nu är att begå självmord speciellt när man jobbar.

Funderar på att hoppa ut genom fönstret.

Nej skämt o sido får ta igen det någon annan helg. Och jag ska ju inte klaga jag får dubbelt betalt idag, aja! Smile like you mean it

Idag längtar jag faktiskt hem till Eskilstuna. Konstigt nog. =/

Eller inte hem till själva stan utan till en viss/vissa personer.

Idag är det en perffa dag för att umgås med dig bara så du vet. Och jag längtar

Bara en vecka kvar tills vi ses igen och  jag o bello kommer till Eskilstuna för att fira studenten barn. Underbart kommer bli king det här!


Nu ska jag ringa bella för att få lite tröst hon är ju faktiskt min nya mamma eftersom min inte har tid med mig längre :P

bild jag aldrig sett men hon har lagt in jaja man tackar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0