Walking with a ghost!

Okeej shiiit på fredag smäller det. VI ÅKER TILL LONDON.

Jag är så sjukt jävla taggad på den här resan. Och nu när det börjar närma sig så blir jag ännu mer taggad. Fatt vad kul vi kommer ha det. Usch bella är nog lika taggad som jag om inte mer eller så är jag mer taggad än henne.

Haha jag vet inte, jag vet bara att det kommer bli sjukt kul.

Sen vill jag passa på att be om ursäkt för jag varit så dålig på att skriva här.

Den andra bara öser in inlägg samtidigt somjag sitter här och har noll att skiva men idag känner jag för det. För det är London på fredag!



Usch jag har en sjuk ångest också. Jag måste börja äta mer nyttig mat, känner mig otroligt onyttig och att jag bara moffar i mig massa skit saker och mycket av det också?.

 tycker säkert ni det här låter sjukt töntigt men jag känner att jag mår dåligt om jag inte äter nyttigt. Måste ändra min livsstil tillbaks till den gamla.

Jag behöver träna har inte tränat på jätte länge.

Usch nej nu ska jag sluta med tramset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0