sexy time verry nice!

herre guud vilken full helg bella och jag hade som ni såg.
hon var så duktig att rada upp allt med klockslag och jaa haha! inge mer att säga där

sen är ju hon såå ybergullig denna tjej. som idag ska jag köpa nytt månads kort. får jag ett sms av henne
där hon skriver om några ställen jag kan köpa det på så hon verkligen vet att jag köper mig ett.
jaa hon är ju klockren som tar hand om mig. känns som jag är hennes lillabarn ibland :)
men jag gillar det hehe!

yeeees nu är det bara 35 min kvar tills jag slutar
och måååår sååå dåligt. orka vara sjuk liksom feber och allt . men jag har en kämpa jag ska klara denna dag och imorgon med sen är jag ledig torsdag fredag .. sköööönt!
på fredag kommer ludde upp på besök också. ska bli kuul :) känns som det var evigheter sen jag träffa henne
trevligt trevligt med lite besök ibland också! hehe!

over and out!

Kommentarer
Postat av: Catrin

nu kan ju inte eran blogg heta tio mil till dig längre, typ tio minuter till dig kanske?? ;)

2009-03-05 @ 16:17:19
URL: http://catrinwarg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa jag vet, får försöka anra det där ;)

2009-03-06 @ 11:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0