Utgång en fredag? Vad hände?

Hur är det möjligt. jag går aldrig ut en fredag men från ingen stans ca 4 timmar efter min hemkomst, stod jag där, i kön på väg in på göra källare med grymmaste gänget!
Hur gick allt till då? och vad hände?

Jo det började med att jag klev av bussen i bandhagen och mötte min underbara vän emma som inte såg allt för lycklig ut när det snöade.
Vi gick hem till min mamma och pappa för pappa fyllde år. vi fick mycket god mat och glass och hallon. kvällen började bra redan där! vin och grejer bjöds det på. Kan de bli bättre middag? Jonas var inte med för han åkte kryssning me laget.

Sådär vid sju tiden anlände vi till mig.  jag bytte om och vi försökte göra nån god drink av de som fanns hemma. virke var de ont om men de  gick.  Ibbe  kommer efter en stund och strax där efter gick vi till philip, eller biffen med som tydligen flyttat dit.  Vi kom dit och till min stora förvåning var de ju bra drag där med härligt gäng. inte vad jag uppfattade det innan.
Det blev änu mer vin för min och emmas del. Gurra berättade att han skulle hålla koll på mig under kvällen med tanke på att min man inte var med så var gurra lite orolig att nån skulle spana in mig. HAHA MEN ICKE de vare fan ingen som gjorde! skit samma

Efter lite bråk om de skulle bli taxi eller tub så blev det tub. Väl inne på söder anlädde vi till göra källare. det blev toa besök för oss tjejer. jag maria emma och jessika. maria fyllde förresten också år så det var väl därför det blev utgång en fredag. men nu kommer vi till det lustiga
VAD HÄNDE?
ska försöka få med ALLT och ni får rätta mig om jag har fel
Emma följde med trots hon skulle upp och jobba. grymt gjort.
Men vart gick det snett?
Eric fick vätskebrist och svimmade. Hittade honom på golvet och de va inget jag väntat mig så man blev ju lagom orolig. Det ända vakterna tänkte på de var att eric knarkat? men icke sa nicke.
HAHAHA men något jag har kommit på var kul. När vi kom ut där utanför och eric satt ned och vakterna frågade tusen frågor men eric inte svarade sa vakten till mig "kan han svenska" haha så jävla kul! vet inte varför men de va kul!
Allt gick bra har vi hört=)

Sen drog emma hem. med en dyngrak philip!
Sen kommer en liten lista på saker som hände!
* jag blev knuffad av en brud som tydligen inte tyckte jag skulle dansa där för hon gjorde det.
*Aleks gav mig en grym käftsmäll. ni vet fullträff med hela handflatan! Man tackar! dock minns han inte det idag,
* Biffen armbågade aleks så han börja blöda i läppen. Jag minns att de blödde på väg hem fortfarande
* Marta försvann!?
* Maria blev less för biffen inte dansade me henne. "det e ju faktisk jag som fyller år" haha
*Någon fixa så mitt glas for i backen. denna gång kastade jag inte det!
*jag ramlade enligt ibbe på tunnelbanan. Därför jag har pajat min armbåge för tredje gången på fyllan!

Vad hände mer? fyll ut mitt minne någon?

Just nu så känner jag bara såhär
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
Så jävla bra kväll?

Emma sitter på jobbet och vi har messat stort sätt hela dagen. vi ses ikväll??




VÄLKOMMEN MICKE BERG TILL RÄTTA DELEN AV STAN!


snart kommer min man hem då blire kaffe! haha




till låt mig små le.


Kommentarer
Postat av: ems

HAHAHAHHAHAHAHAHA

för en gångs skull var inte jag fyllekajan ;D

2009-03-28 @ 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0