tisdag!

Ska vi köra ett blogg inlägg idag igen?

Ja kanske på tiden att jag skriver lite mer den andra damen har ju varit så jävla flitig av sig ;)

Jag vet ju dock inte riktigt vad jag ska skriva om idag.

Kan väl ta lite vad jag gör för tillfället, sitter i min soffa med äckliga händer har nyss diskat

Och lyssnar på ljuva toner av melissa horn.

Samt att jag är tråkigt förbannad, som vanligt lyckas jag pricka in att ha tvätt tid på mina lediga dagar och jag har gjort det igen. Klockan 7 imorgon ska jag upp och tvätta! SKJUT MIG haha.. Det är nog det mest negativa med att flytta hemifrån, att man måste tvätta själv.

Jag kan ju inte säga att jag är den bästa på det heller!

Noll koll på vad jag gör där nere med alla maskiner. Slänger in lite kläder kasta lite tvättmedel här och där tycker på oc hoppas fan att det blev rätt.

Haha men måste ju då säga att jag lyckas varje gång. Grattis till mig.


 Imorgon ska vi  fixa massa saker inför resan, aah typ växla pengar då.

Sen ska jag dra med mig damen till ikea för at köpa en ny tavelram så amanda rpkade ha sönder då hon var här. Tack amanda så som jag kämpade för den tavlan ;) och på en dag har du sönder den .. hahah!

sen blir det säkert en massa annat trams vi ska göra.



Det regnade idag och jag tackar dig för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0