time flies

Oooh vad ska jag säga. Jag har legat i min säääääng hela jävla dagen. Så himla sköönt

Har gjort allt för att få tillbaks min röst det vill säga jag har inte alls pratat på hela dagen. Bara druckit honungs vatten och ätit halstabletter .  

Ska säga att det här dagen har varit den lugnaste i mitt liv.


Just nu håller jag på att kollar på en film BOLT riktigt rolig är den faktikst.

Ja jag blogga mitt under filmen det är bara för jag kollar över en hemsida och då får man bara kolla 72 min sen måste man vänta ett tag!

Men den sidan är helt underbart finns alla möjliga och nya filmer. Perfekt för sådana här dagar!


http://www.watchnewfilms.com/     gå in och kolla vett ja ;)

/ e


Kommentarer
Postat av: Madde

Det lät ju inte helt fel med en hel dag i sängen... Men inte lika kul att vara sjuk kanske.

Bolt är supersöt! Liknar min vovve lite... ;)



Trevlig helg!

2009-03-06 @ 17:17:02
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0