Tack för att du finns!



Isabelle Malmborg.

Vad ska man säga det finns absolut ingen tjej som denna. Klockren på alla håll och kanter hur man än vrider och vänder på henne så är hon totalt jävla grym!

Hon är även otroligt gullig bryr dig väldigt mycket om en och det uppskattar jag verkligen.

Men kan absolut inte ha en tråkig stund med henne, eller jo fast det tar inte lång tid innan hon utbrister i hennes härliga grav och man bara inte kan sluta skratta åt henne.


Faaan vad jag diggar henne. I alla dessa år .. woow det är många nu alltså.

Träffades vi när vi var 10 eller? Men börja umgås runt 12 jag vet inte riktigt men jävlar vad kul jag har med henne


Aaah jag älskar henne fruktansvärt mycket. Tack belloooo för att du finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0