humörsvängning

happ...

lördag jobbade jag 11.30-22.30
melodifestivalen. rätt tråkigt men jag stod där i ett litet hörn när vi hade rast å skrattade lite för mig själv. då gjorde ja minst två glada. för efter en stund började dom skratta med. åt ingenting. testa det nån gång. det tar aldrig stopp. typ det bästa jag vet.
Bild på babbsan kommer inom kort.

söndag jobbade jag 10.00-21. mycket tråkigt. småbarn överaalt och hockey.

måndag- "ledig" vaknade upp och insåg att jag kunde ha min skinnjacka. äntligen. underbarn väder. på väg till tunnelbanan slängde jag iväg ett mess till micke och snackade sol och glass, det slutade me en banan på hans kontot. underbart ändå. OCH jag delade ut tidning till miljödepartimentet. världens längsta ord
gick  iväg vid halv två tiden å tog en fick me Ibbe. satt där 3 timmar. sjukt länge sen ja ficka mer än en timme.
väl hemma slutade ally i kaos. pappa avslöjade en topphemlig sak. "Men mamma sa"  ja kan inte avslöja mer.
var hos mamma å pappa å lugnade neer mig sen cyklade ja till patrik. och nu har jag FEBER. ruggit dåligt avslut.

bilder från måndagen kommer också. ska bara orka lägga in dem.

Vad händer imorrn då???

ps. emma va full i helgen
HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0