Helgen

I fredags var vi hemma å slappade hos oss har jag för mig? körde emma till sickla.

Lördagen! oj oj  jordens  längsta dag!
09.00 åker ja till jobbet.
10.00 har jag kunde
11.00 åker ja hem för att emma ska komma te oss
12.00 emma kommer till oss och vi drar till farsta
13.30 ungefär där kommer emmas mamma å pappa helt oväntat fram till sthlm
15.00 jag och jonas spriiinger genom ikea medan emma tar de lugnt och harmoniskt
16.00 e jag hemma. somnar och vaknar vid strax efter fem
18.00 emma e väl hemma å jag har ätit. redo att duscha och byta om
19.30 nån stans där kom ja till emma. för  vid åtta började någe pogram minns ja.
21.00 nån gång då gick vi till philip
23? vi ät inne på söder och sätter oss på södderhof!
02?? påväg hem.
en mycket mysig och lyckad kväll. enligt rykan var de nog den bästa dagen i hans liv!

"jag har väntat så länge på just denna dag och de e skönt att den äntligten kommer"....





Nåväl. de blev söndag och emma messar mig från rummet breve å tycker väl att jaa ska gå upp. jag känner när ja går upp att detta e ingen vacker syn. men efter en mumsig frukost och en dusch promenerar två fräscha brudar ner till emma.
Hennes mamma å syster e uppe å hjälper till i nya lägenheten.
Jag ringer efter soffa åt emma och HÄR ÄR RESUlTATET



självklart gick den inte in i bilen. men vilket snyggt fynd!

kvällen blev lugn. bara vii två. 37 timmar nonstop

Kommentarer
Postat av: luddebus

mohahahaha trodde mi verkligen att soffan skulle gå in i bilen?=P haha varu full är du skev inlägget överst?hahah

2009-03-02 @ 21:20:59
Postat av: bella

hahah. nej varför skulle ja va full? haha

men vadå de borde ju gått å vrida på soffan trodde jjag! den gick ju in i minsta hissen

2009-03-02 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0