mina kära vänner, hör upp!

Nu ska jag skriva en sak! Mina kära vänner jag är lite besviken här när jag egentligen tänker efter.

Jag har nu bott i Stockholm i 5 månader förstår ni 5 hela månader och inte en ända gång har ni kommit upp och hälsa på med en övernattning.
Varför? Jag vet att det inte är lätt med jobb hit och dit, träningar, matcher, cuper och pojkvänner.
 Men efter 5 månader borde man väl kunna funnit en helg där man åkt upp.

Jag har ju i och för sig haft besök av en som var över dagen och en annan som stannade över natten men inga flera.
 Jag har ju varit hemma väldigt mycket och hälsa på er. dags att ni kommer nu tycker jag!


Så för djupet av mitt hjärta tjejer kan ni inte komma upp på besök någon gång!
kanske lättare nu när sommaren kommer också vad vet jag.

fester och utgång är så mycket roligare häär.

Och är ni inte nyfikna på och se hur jag bor och har det?


Komsi komsi ems vill ha besööök! =)


Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag vet hur det är.. jag har bott i nyköping i typ 2 år snart, fast officiellt i ett år.. och du och amanda har varit här 2 ggr och gimling 1 gång.. ingen annan har varit och hälsat på.. så du vet vad du har att vänta dig.. ;) jag har fått kommentaren en gång det är så långt till dig, kan inte du komma hit?? haha så tydligen är det kortare härifrån till etuna än det är från etuna och hit.. pusss

2009-06-15 @ 22:39:00
URL: http://catrinwarg.blogg.se/
Postat av: ems

hahahahahah jaa faan det är närmare fårn nyköping än från eskilstuna :P du är goo du catrin ;)

2009-06-15 @ 22:43:19
Postat av: Jennie

Jag kommer efter partille ;)

2009-06-20 @ 16:09:50
URL: http://nilseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0