mammamammamammamamma

Weeei, känner mig lite lyckligare inombords idag.

 Det har varit fint väder två dagar I rad nu med skapligt varmt. Aldrig fel, aldrig fel. ;)

Men den mesta lycka just nu är att min mamma faktiskt kommer upp och hälsar på mig imorgon. Gaaah jag vill bara skrika av lycka, det är första gången hon kommer upp på besök utan syftet flytt inblandat.

Så nu måste fan hem och städa shit, måste också planera vad vi ska göra. Vad kan man göra? Hmm

ska nog ta med henne på en stoor shopping runda, med god mat och roligheter.

Ja jag vet inte bara umgås med henne.

Jaa fan det här bli braaa ...


oxox  mohahahahahaha

jag vill även bjuda på en sinnessjukt bra låt förtillfället
shinedown - if you only knew


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0