yoyoyoyo första söndagen på året!

Ja herre gud vad har vi gjort. Har hunnit med en massa, eller ja försökt hunnit med!

Torsdags blev det städa lägenheten och sen hem till Jennie för lite kinamat och mys med filmer.

Fredags slog glasen i bordet igen och hinkade upp. amanda och jag två andra myskiska män var med också. Det var rolig må jag säga. Små oplanerad drickastunder är fan bäst nästan.

I lördags var det bara lugnt och försökt få någon mat i mig. men gick fan inge bra, inge mat hemma och ingen ork till att gå och handla mat.. haha!


Ja bella jag gör nog inte så mycket alls, bara är hemma och har det skönt. Så vi kan nog hitta på något.


Nej nu måste jag fixa mig ska faktiskt på bio idag. Jag amanda och jenny ska se allt flyter.
 berättar om den senare iaf det var bra eller så hihi!!!!!

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0