Så som det snöa idag!

Tja och god fortsättning.


Nu är det nytt år och som alla andra jävlar alltid säger nya möjligheter.

Tycker det är fruktansvärt dåligt uttryckt eftersom du enbart du skapar dina egna möjligheter genom att vara skarp i sinnet inte något jävla år som ger dig nya chanser. Man kan ha nya möjligheter varje dag bara man är öppen för det. Varför bli alla så öppna för det just vid 12 slagat ? en mycket bra fråga !!!


Har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva egentligen men ger det ett försök.

Igår var jag och träffade familjen som jag och amanda ska åka till sälen med, må säga att de var riktigt härliga och lättsamma.  Det känns bra, det var nästa som jag hade känt med ett tag innan även om jag var lite blyg som alltid  haha ..

Sen blev det lite små fest här hemma jag och 3 personer till, det var otroligt rolig men konstigt på samma gång. Mer än så säger jag inte! =)



Nej nu ska jag gå mamma är hemma och behöver hjälp med maten, vi hörs
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0