Måndag

Härligt emma att du haft kul!

I helgen var vi några hemma i vår nya lya. Det var trevligt men blev en tidig utgång. OCH DYR med tanke på att ja kom in till stan skulle visa lägget som ja inte hade med mig!
Men berto tyckte så synd om mig när ja kom tillbaka så ja fick en drink och en cider! hehe

Idag e jag på jobbet ensam så jag passade på att ta med mig datorn så ja kan fördriva tiden. ja har varit här sen halv nio eftersom ja skulle öppna men min första kund kommer halv fem! haha sinnesjukt långt



berto, rykan, patrik, larsson, grurra,
Eric, jessika, jag, philip
micke, marta, jonas

Några av oss. Klassfoto!!!! haha

Efter kortet kollade jag och jessika på bilden
Jessika- MEN GUD det fattas ju något ansikte (i vänstra hörnet)
Jag- DET E BERTO! haha



tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0