måndag

igår komm Emma upp till sthlm. Mys med film och godis=)

Morgonen började väl inte bra för någon av oss men någonstans på dagen så blev det underbart, viisst=)


Nåväl, jag var bara tvungen att berätta att jag e bäst och smartast
Jag målar om rumt grymt och sätter ihop soffor grymt MEN att sätta upp gardinstång e väl inge höjdare på. Det känner jag idag. Igår nådde jag inte så jag tänkte att om man inte når får man väl slänga upp det. Det gör ju jag men den fastnar inte så självklart ramlar den ner i huvudet på mig. Så idag har ja en liiiiten bula å ett sår (då en kantgrej slog i  mitt huvud)

Ja... det var inte så mycket mer jag ville säga!

Grattis älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0