helvete igår, bättre idag

Igår när jag kom hem och läste vad emma skrivit blev ja nästan änu argare. HAHA
Min dag igår var en dag jag vill glömma!

Börjar såhär
Kl ringer kvart över 6 på morgonen.
Min buss går kl 7.
Kommer till farsta 25 över. upptäcker redan då att jag måste tagit en 25 minuter FÖRTIDIG buss.
Ringer Tina och säger att jag börjar gå.
Kommer fram till gymmet, eftersom vi ska va duktiga å träna innan jobbet. Är där vid 20 i åtta.
Ringer henne och säger att jag går in och väntar för de e mörk och kallt.
Ringer henne och säger ATT GYMMET E STÄNGT! DOM ÖPPNAR TIO IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Går vidare till stationen där hon ska hämta mig. När hon väl träffar mig har jag gått i över 30 minuter.
Sen har jag det ganska bra ett par timmar då jag är med henne, även fast jag började jobba mycket tidigare än vad jag brukar göra.
Vi luchade med varandra och då får jag en sjuuukt kall mat så jag var tvungen att klaga vilket jag hatar  och dom typ kollar på mig som om jag e jobbig. Dom värmer maten så pass mycket att jag knappt kan äta sen!
Senare på dagen kommer mamma och färgar håret. Hon skrämmer livet ur mig när ja målar på hennes ögonbryn så ja stoppar hela penseln i fejset!
Väl när jag kommer hem så ramlar jag i trappan och med alla saker i händerna så har jag inget att stoppa mig mer så ja skrapar knogarna i väggen (som e buklig ni vet)
Jag skickar ner jonas i tvättstugan som kommer upp lika snabbt å säger att jag bokat helt fel!
NU FÅR DET RÄCKA!! allt går åt skogen tycker jag då!
Och då ringer Roger och jag kommer på att jag lovar honom att vi skulle ses så han var ju inte så glad och tyckte väl att allt var mitt fel! DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP!
Jag sommnar på soffan vid nio! äntligen e kvällen slut!
Men nej. när jag går och lägger mig i sängen så kan jag inte sova! Haha. vilket ilands problem

Nåväl. idag har min dag varit helt okej. inget spec men ändå bra. Åt frukost i morse i badkaret! har ni gjort det nån gång? helt sjukt underbart. varmt vatten lite små mörkt, och frukost.  super myyyys


I morgon blir de 30 års kalas!

EMMA du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0