hells kitchen

 Godkväll!

Godkväll

Godkväll!

Jaa va får väl ta och fixa det någon helg eller så tycker jag.

Skulle vara super kul .. hah

Vi får väl prata om den där kryssningen





Vad vill man säga, de är andra dagen jag bara suttit hemma och slappat.

Kläder har bestått av mjukis och håret åt alla håll. Kan inte livet fortsätta vara så här!

Jag bara ber om att min chef inte ska ringa in mig, vill vara ledig fram tills jag börjar mitt nya jobb. Det skulle vara otroligt skönt.

Men ändå långtråkigt tror jag. Förstå en hel månad utan att göra ett piss och alla andra är upptagna hela tiden. Hm undra sa flundra.

Nähe om man ska ta och föröka komma ut genom dörren iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0