Fredag fredag, fix och trix. + en massa pack

Så belli bell. Nu behöver du inte vara nyfiken längre. FÖR NU ÄR ÖVERRASKNINGEN  OCH EN ÄR HÄÄÄÄÄÄÄRRR!!!!! super fin. Tyvärr är det ju inte jag som har gjort den eftersom jag suger på fix och trix med datorn :P  

Har fått hjälp av en mycket fin man, som var snälla och ställde upp. stora tack pussar till han.



Idag är det fredag, och det innebär. Middag och let's Dance samt vin drickande med några va tjejer. Har blivit en liten tradition de senaste fredagarna. Mycket trevligt istället för att slänga sig på spriten och dö supa.

Fredag innebär också att det är 1,2..gaaaaaaaaaaaaah jaa bara två dagar kvar tills jag förflyttar mitt arsel upp till Stockholm. Jag har inte ens börjat packa ihop. Ojoj nu måste jag börja med det


Tjingtjing!


pargelius!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0