ett nytt hem!

Hellu.


Idag har jag avdankat en dag i sthlm igen. Måste ju bli mer van vid min ny blivande hemstad. Alla panik slagna människor, trängsel och en jävla högljudd omgivning.

Men vi gillar, nej inte bella då! Men ja haha! Lantisen själv borde ju inte trivas där, men fan jag gör de! Allt för att slippa gå på stan och se alla människor man känner  som man måste stanna och hälsa på. A men måste ju inte men min snälla personlighet måste det, tyvärr!


Så dagen bestod av att fixa ett jävla buss/tunnelbane kort och en lunch med Bella.

Mycket trevligt var det, som vanligt prat mellan himmel och jord och lätta lite på trycket. Uppskattar det verkligen =)  Vi kom även på att när jag flyttar dit ska vi utforska sthlm ordentligen, för det har hon inte hunnit med.

Vi ska åka överallt och ingenstans bara för att se oss omkring.. det kommer blir sjukt kul..



Over and out pargelius!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0