Daft punk

Nu är jag tillbaks i min säng med datorn i knäna och tv på.

Jag har avdankat en mycket trevlig lunch med en gammal god vän till mig. Har verkligen saknat honom vi var ju som ett, bästa vänner förr. Fast när tiden och skolan tagit slut så glidare man lätt isär. Men det är då man tar sådana här luncher och uppskattar det mycket.

Var som sagt mycket trevligt prat om allt mellan himmel och jord. Sen självklart lite vanligt smid och handbolls skvaller. Haha det är bra patetisk det där. Man så fruktansvärt roligt.

Alla smidare ligger med varandra och handbollarna ja dom ska man inte prata om, lite förbättring lät det som på deras front. roligt är det. Men den nya smid årsklassen slår ju allt och alla med häääst längder ..


Sen idag har jag varit på arbetsförmedlingen också kollat lie med om man ska skaffa sig en a-kassa eller inte. Fick ju direkt inge bra svar. Tröga som de är. Fan varför finns dem ens?

De hjälper ju ingen ut i jobb. Bara står och låtsas som de jobbar massa och har händerna fulla.

Men jag tror att det ändå dom fan gör är att skapa förhoppningar sen så på kaffe rasten och prata om hur roligt det är att blåsa folk.. Men kanske är det bra kanske inte, skiter i det faktiskt. Tyckte det bara var kul att skriva lite om det.


Imorgon far jag upp till sthlm för att fixa lite så allt är klart tills på söndag. Så vi ses då=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0