världens bästa jobb !!!!

HejHej! Jag har heeelt sjuka saker att berätta. Det har hänt massa massa massa idag. Synd bara att jag inte kommer på alla roliga kommentarer som har sagts men med lite tur kanske de dyker upp snart..

 Idag har jag inte varit hemma på hela dagen ungefär. Började med att jag var ute och tog mig en rask promenad sedan en snabb dusch för att sedan ringa min pappas kusin. Verkligen ett roligt samtal. Tror hon blev ganska chockad när jag frågade om jag fick hyra in mig hemma hos henne. Haha! Hon är en riktigt go dam hon. J efter ett långt samtal om planer och allt var jag tvungen att springa ner på stan för att möta upp Jenny för en lunch och ärenden på sant.

  Väl inne på Waynes så tar dom inte emot kort för läsaren är tydligen sönder, så får springa igen till bankomaten. Där en man hade fruktansvärt dåliga/små roliga skämt för dig.

 Han stod med två damer och pratade plötsligt frågade han

•-          vad heter parkerings vaktens dotter?

•-          Damerna nej ingen aning *fnis*

•-          CARin


Jaa sådär värdelösa men ändå små roliga!


Sedan efter lunchen var det dags för att gå till Telia och lämna in telefon jäveln igen!

Och Jenny skulle hämta ut sin och Anna som kom på vägen skulle fixa hem telefon, efter ett tag när vi är klara och Anna håller på och pratar kommer min "personliga Telia man" fram och frågar om vi diggar att hänga där och sedan sätter han på en film åt oss. Haha och sen n'r vi ska gå säger han vi ses imorgon då blir det en annan film tjejer ;)

Haha!


Jaja men fy fan hektisk dag på ett sätt.

Men nu till det mest bisarra någonsin. Jag fick brev från vikingline om hur kursen såg ut och så! Och efter två veckor utbildning blir det en "studie resa" till Helsingfors och Åbo.

Är det inte helt gaaaalet. En jävla kyssnings resa med lite utbildning på helt jävla gratis. Jag flyger i taket. Hahahahha det här ärju världens bästa jobb jag har fått ..


Oj nu måste jag sluta. Pusssssss

Pargelius!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0