11.07

Ja som redan sagt var jag uppe i sthlm igår eller kom dit i söndags.

Måndag morgon, vilken höjdare eller inte. Jag vill bara säga först och främst hatar jag måndagar, jag vet inte varför men jag bara hatar måndag!

Och de blev ju inte bättre att allt gick skit på tunnelbanan, kaffe spilldes överallt mackan var oduglig till frukost och veta att jag skulle möta mitt öde senare på dagen fick mig att nästan bara spy!

Men men shit happens, no need to be sad!


Jag behöver hjälp,  ja jag behöver massvis med hjälp. Jag börjar ju snart jobba i sthlm bara 3 veckor kvar knappt .. Men iaf jag vet inte alls hur jag ska jag. Ska jag pendla, ska jag bo, ska jag vara inne boende. Ska jag bara dööö för jag orkar inte ens tänka på det!!

Usch!

Ge mig bara en bra lägenhet eller något!
  bjuder på den här! tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0