1 januari

Den dagen man egentligen inte gör ett skit.

Gårdagen då...

Ja kom till emma vid 12 tiden. cyklade ner till systemet.
vi gjorde ordning oss sen kom ludde catrin å jenny och vi åt 3 rätters:D mumsigt
Lekte lekar och jag vann, fick fem rätt!
Och jag suger bäst! Skosnören mums...

Vi drog vid halv elva till någon annan och sen strax innan tolv vandrade vi ner mot staden.
Väl nere på stan var de fyverkerier och sånt. Jag träffa Hassan där.

In på lotus och ut från lotus, springandes, iaf jag!
Hem till emma och kvällen slutade med att jag sov med amanda och vi låg och lyssnade på när Tobbe ringde på dörren mellan 06-10 men inte fick komma in! Haha , nu när ja tänker efter var de ju rätt komiskt. Hela grejen att vägra gå hem.

Tack hjärtat och alla andra för igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0