you can't kill rock'n'roll

Hemma i stockholm igen, allvarligt tycker jag det är så sköönt.

En helg hemma är som den alltid är, fylla, utgång, bråk, kaos, efterfest, kyla och irritationer.

Man blir förvånad varje gång. Fast det till hör nog charmen av Eskilstuna.

Så besök hem igen tror jag får vänta ett tag..


Nu ska jag ägna mig tid här uppe i sthlm. Umgås med bella och alla andra filurer,

Haha du vet man jag syftar på. Helt otroligt braa alltså!


Kort om helgen,

Fredag stress hem bland alla människor på tåget.

Mamma hämta mig vid stationen, hem prat och käka.

Over till Ludde på festis, utgång och efterfest på krogen.


Ludde köper en kebab, tar två tuggor sen ligger den pladask på marken.

Jag beställer en hamburgare, 2 stora poffes ena med räksallad på.

Betalar för allt. Men får bara en pommes med räksallad.

Idiot i kassan...



Lördag, trött trött.

Stan och shoppa med Jenny.

Åkte med Jenny till Näshults för att kolla fotbolls final.

Hem sen till Ludde igen, fest över hos Rickard

Sedan över på Limps 20års fest på grappa.

Härrrj härrrj.


Efter Ute och frysa i 5 timma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0