Vad är fel på mig!?

Det här kommer låta lite sjukt men jag måste bara måste skriva ner det! Dokumentera samt vissa jenny att jag också är bra på att skriva blogg! Ööh noot!


Jag satt iaf på bussen på min väg till en kompis, när det plötsligt nog slog mig.

HUR FAN är det att gå på toaletten när man är tjock/kraftig? För om man tänker efter så är ju toalettringen byggd för en normal stor människa, den är inte för stor så man ramlar ner och inte för liten så man känner att det är svårt att sitta på den. Nej utan den är näst intill helt perfekt. Men om nu en toallet är byggd för normala människor, då undrar jag dem större som har bredare rumpa. Hur mycket fett och fläsk hänger utanför egentligen? Allt handlar ju om hur bred rumpan är. Men får den ens plats eller känner de att de kanske missar hålet?

Jag undrar fan det!



Och fråga mig inte hur jag kom att tänka på detta! =/




hjälp mig att svara på den här frågan innan jag får panik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0