Upptagen kvinna

Jaha? var ska ja börja

Jag och emma skulle träffats idag. men så blev de inte. lite slappa kanske?? Min eftesom vi inte träffades så bar ja upp min gigantiska spegel! Eller pappa bar upp den. Nalle phu fick följa me upp, äntligen=) haha. Sen plocka plocka plocka i lägenheten. Skrev upp vad ja måste ha från ikea. Dit ska ja å emma nån dag!
Min stora fråga är hur ja ska hinna med allt denna vecka??

I morgon ska ja få min porslinstand insatt vid 4. sen möta emma i stan vid fem. vi ska väl äta sen gå på bio=) super myys
Onsdag: då blir de häktet, senköra bil med mamma sen träna sen kommer emma flytta över till oss..
Torsdag: ja ska på färgkurs. så ja vet inte va emma hittar på då?
Fredag: ja den enda lediga kvällen. elin vill att vi ses på stan men ja ska ju jobba lördag så ja vill inte festa. Skulle va skojj att typ gå på ikea me emma, mysa runt fixa lite (kanske göra om hallen=)) vad vet jag?
Lördag: jobba!! sen blire väl nå skoj. eller va tycker du emma? vore kul att dra ihop en hel del människor. men å andra sidan e väl frågan om nån vågar dricka med mig efter senast! de blir väl plast glas för min del! haha
Va tycker du emma?

Du får ju inte tröttna på mig iaf!

Nog om detta. idag har vart en bra dag tycker jag. livet känns kul idag. ja tror det kommer bli en bra vecka!


Puss och kram skummbanan

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-09 @ 22:41:56
Postat av: andra bloggaren!

jag vet inte hur många gånger vad tycker du emma? kom med men jag vet att jag tycker det låter jävligt bra faktikst :)

haha!

2009-02-09 @ 22:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0