snöööööööööööööööööööö

Jaa bella jag skäms vilken dålig uppdatering. Haha!

Men man har inte tid med allt ibland. Fats vi måste ju egentligen ta bloggen först om vi nu ska bli kända som vi försökte med ;)


Det snöar och det snöar guud vad det snöar, jag undrar hur mycket snö det har kommit idag egentligen. Kommer det verkligen bli förseningar som jonas påstår i morgon. Man vet ju aldrig med Stockholm om man säger så.


Okej bella och jag kommer kanske att komma varandra ännu närmre. Från tio mil till 8 km till 10 minuter ifrån varandra. Är inte det huuuur braaaa som heeelst eller vadå?

Jag flyger i taket!

Vi var nämligen och kollad på en liten liten lägenhet till mig idag. Philips gamla 1a

Och jag funderar faktiskt på att ta den. Kan bli riktigt mysig och perfekt för mig och mitt tillfälliga boende!


Top notch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0