nu nu nu nu ´nu nu

Ja nu sitter jag här i Stockholm ungefär en liten bit utanför sickla i ett jävla stort hus men helt underbara släktingar.

Enda sedan jag har kommit hit har det fixat och donat, allt för att få mig att känna mig som hemma. Jag har inte behövt gjort något, känner mig lite för bortskämd redan.

Jag är helt slut har packat hela dagen och stressat runt hemma, plus miljontals gånger trött på det gör ju inte saken lättar. Jag är ju sådan person som inte får glömma något och när man är trött glömmer man mycket, så hoppas jag inte har gjort det nu.  Om det är glömt blir det kalabalik ungefär. Nervös inför jobbet? Nja just nu känner jag inget alls men det kommer som sagt komma i morgon när jag ska gå till bussen. Då kommer jag bli så nervös att jag kommer dö.


Sen en annan grej helt sjukt, jag har inte åkt buss på evigheter och nu ska jag plötsligt börja göra det igan. Åka kommunalt är inte riktigt min grej fast det kanske måste bli det här.

Vi får se helt enkelt. Orkar inte mer ..

-----

Igår hade jag en grattis fylla. Aaah meee like it.

Jennie fyllde 20 och hade världens fest, det fanns bål, tårta, chips, godis sprit och massa lekar

Jag hade tyvärr inte fixa något att dricka för jag skulle hållit på med annat under kvällen, men som blev lite knas så åkte till henne istället.

Vilket var trevligt och bra gjort eller ja typ andra jenny hon "hade ju tagit med sprit" till mig, så drack upp hennes 70is och massa bål..

Nej faktiskt vet jag inte vart jag vill komma just nu, så skit samma

Jag hade en grattis fylla om var kanon kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0