muppmupp mupp

Yeesyees, jag är hemma själv i huset. Må tacka gud för det. Så himla skönt.

Inte att jag tycker det är jobbigt att de är hemma. Men är så van får när jag bodde hos mamma och pappa att alltid vara själv. Det blev nästan för tråkligt. Men nu herre guud vad skönt det är..

 Det blir att börja små packa idag då, flytt på lördag.

Har planerat varje liten grej hur jag ska ha det. Hoppas det passar eftersom jag bara gått enligt ögonmått och känsla! När mamma kommer på lördag och lämnar mina saker jag bella & jag dra med henne till ikea för att max köpa nya saker.


Folk säger att flytt är tråkig. Jag tycker det verkar kul.

Kanske ändrar mig på lördag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0