lördag en vanlig lördag!?


Heejheej lördag lunch.


Jag sitter här hemma hos bella helt själv. Haha lite komiskt känns det faktiskt.

Hon är på jobbet och jonas vet jag inte riktigt vart han är. Jahaj skorpan ligger just nu och leker med mitt ciggaretpacket. Bara hon och jag är mysigt juh..

Hungrig som ett djur är jag men orkar inte göra någon man heller. Usch fy skam.


Borde egentligen gå och köpa mig lite vitaminer och annat trams så jag kan bli frisk, fast det orkar jag inte heller..  dålig människa jag känner mig men men ..

Nu ringer bella, jag ska ta fram kyckling file som vi ska äta till lunch. Faan vad niice.

Så nu måste jag kila..


Bye bye / p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0