grattis till lägenheten

tack vare mig:P hahaha

jag som e lite tidsoptimist gick bara en timme och 30 min förtidigt till bussen. så ja köpte present till mamma i cetrum promeneade till bandhagen å sen väntade ja bara 20 min på bussen som var 30 min förtidigt vilket gjorde att ja smög in i en kkonstig butik å köpte sånt där coolt ljus som byter  färg. tänka sig att de funkar.


denna väg kan man gå till emma. ja lekte alltid i denna park när ja var liten. finns kaniner grisar lam å allt.

hmm konstigt nog så byter den ju färg. haha

Kommentarer
Postat av: ems

varför bloggar du inte bella

när du ligger hemma och degar och andra jobbar :(

2009-02-25 @ 16:42:05
Postat av: Anonym

de e ju ja som bloggar??

2009-02-25 @ 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0