flyttar runt och runt och runt

NU har jag även flytta mig över till Bella där jag ska bo fram tills måndag.

För mina släktingar som jag bor hos egentligen, ska iväg till Sälen. Något jag är grymt avis på.Vill också åka till sälen och ha det bra där med massa snööö.. FAN!

Jag kom hit runt 7 tiden och har suttit och pluggat samt donat lite. Försökt känt mig som hemma här i min tält säng. Men det är inge problem alls vill jag lova. Det är ju som mitt andra hem ju.

Just nu är madonnan nere i tvättstugan, hon har inte kommit upp än. Börjar bli lite orolig kanske ska springa ner och kolla så ingen dödat henne eller något haha!!! =)


Nej jag måste springa och kolla! Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0