big city life!



Okej nu är det två dagars info som har hänt här i storstaden som alla stressar omkring i.

Igår 090203

Andra dagen var av klarad. Och kändes mycket lugnare, inte lika mycket packad information och sen kanske jag känner mig piggare beroende på att min kropp har börjat vant sig vid att gå upp vid sju tiden igen! Vem vet liksom, inte jag i alla fall.



Men faaan vad arg jag blir på mig själv, som måndags var jag så trött på morgonen och glömde jag kolla vilket numer bussen. Vilket i sin tur resulterade till att jag missa alla bussar hem. För utanför mitt jobb går det miljontals bussar alla åt olika håll. Jag stod som ett fån och visste ingenting. Efter ett tag kom jag på att en buss heter ju iaf hästhagen, börjat kolla när den gick, står och lyssnar på musik vänder mig om ser att den bussen står inne men åker precis.. lagom sur då, så åkte hem till Bella istället

Och igår hände samma sak fast när jag väl ska åka hem kom jag på att jag hade glömt kollat vad busshålls platsen heter där jag ska av. Tänkte jag känner väl igen mig. Mm det gör jag ju men vad tror sig hända jag plingar för tidigt och får gååååå huuuur långt som heeelst.



Och idag då. Inge händelser som igår och förr går

Nu ska jag där emot berätta att, börja lossna lite nu. Känns att man börjar fatta boknings systemet och hela den invecklade skiten. Problem med att komma ihåg tiderna när fartygen går bara.

Sen idag har jag också varit på båt lunch på Gabriella och fått mig en titt på hennes hytter och allt annat man kan rekommendera för folket.

Sen var det bara åka tillbaks och halv träna och ha information till 5.


Senare idag träffade jag även bella mella, och åkte över till hennes kompis. Jag fick köra bil vilket jag saknat så mycket. Jävla buss jävlar allstå.

Nog om allt trams. Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0