Sista dagarna

Ja som sagt sommaren lider mot sitt slut och vi rör oss sakta tillbaks hit.

Det är inte bara sommaren som tar slut nu, nej  också min tid här i stockholm. På söndag förflyttar jag mig hem till min kära hemstad eskilstuna igen. Så nu blir det verkligen tio mil till dig igen bella.

Vet inte riktigt vad man ska tycka och säga om den saken. Det är väldigt mycket blandade känslor. Jag vet att jag kommer ångra att flytta här ifrån men jag vet samtidigt att jag kommer att ångra mig om jag inte flyttar hem igen.  Vad jag ön gör så kommer de förmodligen gå åt skogen, men just nu känns hem flytt mest rätt. Jag har iaf haft sjukt bra 7 månader här och de är jag glad för..



 

20års fest!


Redo för liseberg i ösregnet

tyvärr så hade jag inte så många mer, bella som var mest för korten i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0