Ta bort måndagar ur systemet!

Arg! Jag är arg arg arg arg.. jätte arg.

Jag hatar måndagar. Seriöst går de inte att radera dem ut veckosystemet?

Om det gick skulle jag vara den först att göra det. Måndagar är inga bra dagar. Bläää-


Först och främst bella har dumpat mig. Hon vill inte vara min vän. : (

Bara för jag är den ända av alla hennes vänner som har telia. Och hennes pengar flyger iväg på sms till mig. SLUTA SMSA MIG DÅÅÅÅ!!!!

Haha. Eller så rekommenderar jag att hon skaffar gratis sms till alla som jag har.

Hur förmånligt som helst är det! Kör på de och bli min vän igen!



CP tant är mitt andra problem idag, eller egentligen det största problemet till att jag är arg! Jag tycker att man inte kan tvinga folk till något de inte vill. Vi lever ju i ett fritt land. Då har man väl rätt till sin egna vilja stämmer inte det!?

Men tydligen tycker Sverige och åklagaren inte det!! Då kan man inte kalla Sverige ett fritt land, för om det var de skulle jag inte bli tvinga till att gå. Vilken lögn! Jävla Sverige! Jävla otrevliga tant. Man kan väl åtminstone vara trevlig när man pratar med folk. Och förklara varför istället för att säga Nej du måste gå!

 JAG VILL INTE GÅÅÅ FÖRSTOR DU INTE DET! gaaah

Jag har inget där att göra, jag kan inte hjälpa till med något. Jag minns inget och jag kan inte sitta där och ljuga heller. Så va faan ska jag dit och göra då?

over and out, döda måndagen! / e


Kommentarer
Postat av: Marie

ellerhur, måndagar är trista.

2009-04-20 @ 15:19:29
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: IDa

Hej!

Bli medlem här GRATIS och börja samla poäng!

http://www.freestreet.se/?r=4062

Poängen växlar du sedan in och får presentkort att handla för i massavis av olika butiker och på olika sidor på nätet! =)

Exempel: H&M, JC, Kicks, Åhlen's, Siba, Stadium, Nelly.com, cdon.com osv, osv.

Lycka till!

Kram

2009-04-20 @ 15:19:31
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hej! Intresserad av en annorlunda bloggdesign? Välkommen in till min sida! Ha en fortsatt trevlig dag :)

2009-04-20 @ 15:21:10
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: bella

måndagar har blivit lie av min favorit. sådär vid 2 tiden iaf. för då har ja oftast slutat jobba=)

2009-04-20 @ 16:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0