massa trååk på en lång fredag och jobb tid!

Stockholm vacklar Stockholm, solen lyser över staden som sakta börjat vakna till.

Trafiken går segt och idag ör det ingen kö.

Långfredagen har kommit och människorna ligger hemma. Kanske tar en glass i solen.  Jag tror jag kommer gilla sommaren här i Stockholm. Även om den kommer bestå av massa jobb ..


Förstår inte Bella tycker det är kul att åka till Eskilstuna hon befinner sig just nu där, jag ska åka ner efter jag jobbat klart. Hörde ni jag jobbar idag :O och jag får massa pengar för det haha inte in..

Men på tal om Eskilstuna, jag tycker inte alls det ska bli kul att åka ner idag vet inte varför. Men ja alla verkar så upptagna min familj är inte hemma och blää på allt.

Fats kanske skönt att komma hem igen !? vet inte blandade bajs känslor där haha!


Men lördag ska bella och jag ut iaf det blir kul, baginbox vin och massa cider.

Idag fredag bjöd Erik med min till RAW ser ut som det blir det, kanske fråga amanda och hennes partner om de vill följa med. =)


Har en grym besluts ångest över min tatuering, vet inte om jag ska lägga till en text eller om jag ska bygga ut den med mer stjärnor. Svårt svårt! Jävla handled säger jag bara haha! OCH PÅ LÖRDAG SKA DET GÖRAS. Fan hjälp mig haha!


Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Vill bara kika in och önska en glad påsk! Hoppas du får en trevlig helg!



allt bra?

Kram

2009-04-10 @ 10:45:19
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0