big time, big smile


Jag håller med, vi måste skärpa oss!

Ta tag i det här och skriva en massa skit som folk egentligen inte bryr sig om.

Så kom igen nu 5 minlägg per dag vad säger du bello? ;)

Nu startar vi den nya uppdaterings bloggen. Fräscht och nytt varje gång men kikar in!


Anyway som vanligt sitter jag på jobbet, inte mycket som hander.

Människor ringer in och har alla möjliga saker på hjärtat.

Nyss var de en som ville prata med en utav min chefer

Och när jag frågade vad saken handlade om så fick jag svar

DET ANGÅR INTE DIG SNORUNGE.

Nähe då får du ringa tillbaks sa jag och la på!

Hur fan tänker folk ibland?  Ajaj skit samma en skit man bara!

Det är fredag och strålande sol, ikväll blir det uteservering dricka cigg och ett par goda vänner. Hoppas på att få se min vän bella spring med mig hand i hand!


Fast hon laddar nog för lördag wow! Hon är över tänd.

Jag ska passa på om madde läser denna blogg be så hemskt mycket om ursäkt för jag inte kommer till henne på lördag .. Förlåååt<3<3



Puss och karm ses på stan! Efter 8 då då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0