Torsdag, trött tröttare tröttast

Emma? vad snackade du om igår. de där med att använda ord och sånt??

idag har varit kul men jobbig dag
Marianne som jag jobbar med har legat på sjukhuset ett dygn nu så jag fick åka till salongen tidigt i morse och ringa runt till hennes kunder, men dom  flesta kom till mig ändå. och samma sak i morgon men inte lika mycket då. men de blev en del att göra idag.
Förresten jobbar jag på en salong i bagarmossen. så kom oh klipp er:D

Hjärtat, jag har ingen aning om någon snowboard grej
Men RING om du kommer hit!!!!!!!!
jag jobbar lördag på dagen men sen har jag inget bestämt.


Om du menar att min jonas komenterat så fattar jag inget. eller vad har han gjort?!?!



NU VILL JAG FLYTTA TILL MIN NYA STORA LÄGENHET BLI RIK ÅKA PÅ SOL SEMESTER MEN FRAMFÖRALLT VILL JAG TRÄFFA EMMA!



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0